به گزارش بروز ارس نیوز، امام جمعه شهر جلفا در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شه‍.‍ید گمنام در ارس گفت: شه‍.‍دای گمنام با اینکه گمنام هستند اما در آسمان ها برای انبیاء الهی، امامان و شه‍.‍دا آشنا هستند. حجت الاسلام و المسلمین هادوی ادامه داد: شه‍.‍دای گمنام همیشه جاودان هستند و در محضر خواند […]

به گزارش بروز ارس نیوز، امام جمعه شهر جلفا در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شه‍.‍ید گمنام در ارس گفت: شه‍.‍دای گمنام با اینکه گمنام هستند اما در آسمان ها برای انبیاء الهی، امامان و شه‍.‍دا آشنا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین هادوی ادامه داد: شه‍.‍دای گمنام همیشه جاودان هستند و در محضر خواند متعال حاضر می باشند و از رزق و روزی پروردگار عالم از روزی برخوردارند و این امر سبب شده است که شه‍.‍دای گمنام از حضور در محضور پروردگار عالم خوشنود و خرسند باشند.

وی یادآور شد: شه‍.‍دا همان جوانانی هستند که در راه خداوند متعال، وطن، حفظ ارزش های اسلامی و دوام انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند که تقوا، طهارت، گذشت از لذت های دنیوی این شه‍.‍دا منجر به حضور این شه‍.‍دا در بهشت می گردد.

امام جمعه شهرستان جلفا با اشاره به اینکه شه‍.‍دا حجت الهی هستند: شه‍.‍دای گمنام در کنار شه‍.‍دای شهریور ۱۳۲۰ و دیگر شه‍.‍دای گمنام که در مسجد جامع جلفا و هادیشهر به خاک سپرده شده اند حجت الهی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین هادوی یادآور شد: کارکنان منطقه آزاد ارس باید در بدو ورود به با این شه‍.‍ید و خود عهد ببندند که وظایف محوله خود را به نحو احسنت انجام دهند و در انجام به وظایف سازمانی خود کم کاری نکند و با انجام کار جهادی باید خودمان را به اهداف والای این شه‍.‍دا برسانیم.

گفتنی است پیکر پاک شه‍.‍ید گمنام عملیات بدر در سال۱۳۶۳ امروز با حضور پرشور مردم قدرشناس جلفا در سایت اداری سازمان منطقه آزاد ارس تشییع و تدفین شد.

  • نویسنده : علی شمالی / مدیر مسئول
  • منبع خبر : روابط عمومی ارس