بروز ارس نیوز : این چندمین بار است که رسانه ها درخواست مردم مبنی بر بازگشایی هفته بازارهای هادیشهر را منتشر می‌کنند.

به گزارش بروز ارس نیوز ، هفته بازارهایی که روزهای چهارشنبه در شمال شهر و پنجشنبه ها در جنوب شهر برپا می‌شد و اجناس اغلب با قیمت پایین تری از قیمت های روز به شهروندان عرضه می‌شد و تعداد زیادی از شهروندان مایحتاج خود را که عمده آن مواد غذایی بود از این هفته بازارها تهیه می‌کردند.

اما با شیوع کرونا این بازارها که قرار بود بطور موقت تعطیل شوند با گذشت یکسال از برداشته شدن محدودیت های کرونایی، هنوز خبری از بازگشایی مجدد این بازارها خبری نیست.

شورای شهر و شهرداری نه تنها اقدامی برای بازگشایی (همراه با ساماندهی) این بازارها نمی‌کنند بلکه پاسخ مردم و رسانه‌ها را هم نمی‌دهند! و اینطور به نظر می‌رسد که که شورای شهر و شهرداری با مردم سر لج دارند!

البته در نشست خبری فرماندار جلفا که در روز خبرنگار (۱۷ مرداد ۱۴۰۱) برگزار شده بود این موضوع مطرح شد اما آقای فرماندار گفتند «حالا ببینیم چه می‌شود!»

حال برخی از دست فروشان و مردم عادی در تماس با ارس نیوز از این بی اهمیتی فرماندار و شورای شهر و شهرداری به درخواست شان به شدت گله‌مند هستند و اعلام کردند درصورت ایجاد نشدن سازوکار مناسب خودشان مجبور به بازگشایی به سبک قدیم هستند!

ناگفته نماند شهرداری و شورای شهر هادیشهر از زمان شروع به فعالیت که حدود یک سال و نیم می‌گذرد، پاسخگوی مردم و رسانه‌ها نبوده و حتی هیچگونه شفافیتی در عملکرد و بودجه شهر نداشته‌اند!

  • نویسنده : علی شمالی / مدیر مسئول
  • منبع خبر : بروز ارس نیوز